Merhaba anneler ben son 1 haftadır uzandığım yerde birden bire bir ağırlık hissediyorum üzerimde nefes alıp vermekte zorlanıyorum vücudum ateş gibi oluyo bu böyle biraz sürüyor sonra geçiyor neden acaba başına böyle bir şey gelen var mı bu arada 32+3 haftalığım