Merhaba anneler.ben34+4gunluk hamileyim.hic bir kasılma sancim olmamasına rağmen doktor 33.hftadandoguma kadar her hafta nst ye giriceksin suyuna bakicaz dedi.sizce bi sıkıntı olmadığı halde nst ye girmek doğru mu? Araştırmalarıma gore ve cevremdekilere sorduğumda çok saçma geliyor 😏