Arkadaşlar iyi akşamlar. Dün gece felaket sıtma tuttu sonrasında baya rahatsızlandım. Sabahına hemen doktoruma gittim ve üşüttüğümü, tahlillerde sıkıntı olmadığını söyledi ve perebron şurup verdi. Eve geldim ve akşam üzeri bir kaşık içtim. İki üç saat sonra hafif lekelenme başladı, önce pembemsi sonra kırmızı daha sonra da kahve kırmızı arası. Prospektüste de hamileler üzerinde denenmemiştir kullanması tavsiye edilmez yazıyor. Bu şurubu kullanan ve başına böyle bişey gelen var mı. Sabah ilk is doktoru arayıp soracağım ama tedirgin oluyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.