BetuL-9458 önünüzde örtü oluyor zaten doğru düzgün kimseyi görmüyorsunuz. yanımda bir hemşire bekliyordu beni takip ediyordu sürekli bir de doktorumu gördüm, bebeğim doğunca ebe de bebeği gösterdi o kadar. arkadaşınız çok abartmış. size tavsiyem bu konular hakkında çok konuşmamanız insanlarla, bazen bilmeden gitmek daha iyi. ben kendimi hep normal doğuma hazırladım, normal doğumu da çok izledim videolardan doğru hareket edebilmek için. ancak çatım müsait olmadığı için sezeryan olmak zorunda kaldım, daha önce de spinal sezeryan hakkında biraz bişeyler okumuştum, spinal olmak istiyorum dedim kararımı verdim ve bu konu hakkında kimseyle konuşmadım. ve daha rahat oldu benim için. spinal olduğunuzda en azından odaya çıktığınızda bebeğinizle hemen ilgilenebiliyorsunuz, genel anestezinin çok daha zorlu geçtiğini duydum. şimdiden geçmiş olsun.