Kbrrgms Nasılsınız :) Sizde durumlar nasıl heyecan varmı. Bende zaman geçmiyor sanki😀 Birde bebeğiniz hareketleri nasıl 🙃
Mrv_ycgl Kbrrgms aynen çok yavaş geciyo sanki günler 😊 bazen uyuyo galiba hatta çoğu zaman diyim eskiye göre azaldı hareketler
Neslihanbew Kbrrgms kasık Ağrıları yokluyor 2 3 gündür bebeğim çok aşağıdaymış baskı yapıyor bu yüzden erken doğum riskim de var beklemedeyiZ :)
Betulyavuz Kbrrgms bebeğin hareketleri eskiye göre azaldı 😇 nst de sancı çıkıyor ama bende sancı yok . Mide yanması ve sırt ağrısı yaşıyorum çoğunlukta 🤦🏻♀️
Tazeanne0134 Aysekadir benimde tam tersi sancım var ama nst'de çıkmıyor 🤷🏻♀️ o nasıl oluyor anlamıyorum
Andromeda Benimde kaç zamandır uykum yoktu. Ama son günler de uyu son son der gb bir tatlı uykum oluyor 🤦♀️
Kkalaner Bizdede uykusuzluk tavan yapmış durumda gece 3e kadar ayaktayiz 😬 Bu hafta doktora gittiğimde cati muayenesi için makat gelişli olduğunu ogrendik ters dönmüş bekliyoruz,gogus altina cok fazla Baski yapiyor 😞
Liyakusum Bizde 36+4üz kızlar ara ara karnıma bıçak saplanıyomuş gibi oluyo ama başka hissedilebilir bi sancım yok nst'de çıkıyo ama gerçekte yok 😊haftaya çatı muayenesi yapcam dedi doktorumuz siz yaptırdınızmı? kaç kilo bebişleriniz sizler kaç kilo aldınız? birde doktorunuz tahmini kaçıncı haftada doğum olur herhangi bişey dedimi size ?
MutluB Kbrrgms 36+4 haftalığız bugün. Şükürler olsun geceleri bel ağrısı dışında bi şikayetim yok bir de çok tuvalete gütme dışında. Bebiş hareketleri eskisine göre azaldı sanki gündüzleri aman aman oynamıyor akşamları hissettiriyor kendini 🙏🥰🥰