Kadriye-melek1 Aynen cnm masallah kilosu cok guzel bebekler var ama tabi en onemlisi sağlıkları yerinde olmasi.Saglikli olsunlarda dogduktan sonra guzelce besleyerek yukseltiriz kilolarini insallah 🤗🤗🤗🥰🥰🥰🥰Ama seninki masallah yinede guzel cnm ben buyuk oglumu 2800 küçüğü 2950 dogurdum cok sukur hicbir sıkıntıları olmadi gayette saglikliydilar elhamdulillah🤲🤲💝💝💝 Zaten ins dogumlarimiza kadarda alırlar yine,en az 3000 olurlar heralde,oda gayet ideal bence 😊😊😊