Deletedmom315 Kızlar 20. Haftaya girdik elhamdulillah doğumu daha konforlu hale getirmek için spora başlamak lazım. Siz gebeliğinizde neler yaptınız ? Neler önerildi ? Youtube videosu veya herhangi resim görselleri varsa link eklermisiniz 🙏
Tuuce7 Ben çok çekindim yapamadım hep bir rahim ağrım vardı. Bi iki kere de denedim ama baktım ağrılar arttı. Son haftalarda açılmam olsun diye yaparım ama şimdilik yapmıyorum. 32 oldum , 36 dan sonra ağrım olmaZsa yapacağım.