Ukalaade 38 haftamızı çok şükür devirdik,yarın sezeryan olacağım dualarınızı bekliyorum hanımlar sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻
ozgens Ukalaade çok güzel bir gün olur umarım . Ben sabaha kadar uyuyamamıstım heyecandan. Bide hiç arastırmamıstım sezeryanı. Oyuzden sıfır önyargı ile gittim çok güzeldi . Banyomu yaptım sabah . Makyajımı yaptım eşyalarımı sabah hazırladım gittik.
Happmoml İnşallah sağlıcakla kavuşursun canım bebeğine 🥰🥰 bizede 1 ay oldu, sezeryanla doğum yaptım 🌹