juliet geçmiş olsun 😞 zor bir durum ben olsam bende zor kabullenirdim ben acaba erken mi derken yanlız olduğundan dolayı tereddütlerim oldu benim bi babam var oda yardım edemez kaynana falan yok eşimin iki ablası var onlarda gelemez tek basıma olcam ilk zamanlardan yatıp kalkamamaktan ağır bir süreç geçirmekden korkuyorum çok eşimde askeri personel 10 gün yanımda olcak ilk Etapda ama sonrasında ondanda birşey bekleyemem kıyamam doğrusu derken böyle böyle tereddüt ediyorum az daha mı bekleseydim diye ama suda bir gerçek şimdi kaçtığım şeyler ilerde olacak o yüzden şimdi olsun geçsin diyorum 😀