Yvznannesi Cnnndr çok normal canım benim endişelenmë. Ben de yasadim😇 kusarken idrarda kacirirsin gözlerinden yaş gelir burun akar ama hepsi geçecek inş
Sevilay0680 Nursen60 vallahi ben normalde de lavabodan özellikle.bir yere gidecekken hiç çıkmazdım.simdi daha beterim sidikliydik iiyice sidikli olduk allah sonumuzu hayŕ etsin umarım.dogumdan sonra düzelir 🤭🤭🤭
tumerseyma Nursen60 Keşke olsaymış güzel bilgiler veriliyor ama olsun en azından bugünden bile başlasanız kegel yapmaya emin olun faydasını görürsünüz 🥰
MerveSoyuturk Haftamdayım bende hiç bir şey yapmasam da geliyor ayağıya kalktığım gibi akıyor düşük riskim vardı kanamam oldu bitti bir süredir yoktu şimdi başladı tutamıyorum akıyor resmen hareket ettikçe