Kbr_71 şu postu acman o kadar içimi ferahlatti ki canım benim de 19+3 bugün çok kafaya takmıştım neden hissedemiyorum yada hareket ediyor da bağırsak hareketleriyle mi karışıyorum diye benim bebeğim de ağır hareket ediyor 16 ci haftasında ultrason da bile zar zor dönüyordu pek sevmiyor sanırım bebisler hareketi 😊🐣🤷♀️