Yasmiiinn Kızlar beta hgc m 107.1 çıktı hamilelik varmı sizce idrar testi yapmıştım onda pozitif çıkmıştı da 🙄 daha doktora gitmedim
Naz5558 Yasmiiinn evet yüksek çıkmış ne güzel. Doktor muhtemelen yükseliyor mu diye bakıcaktır. Tebrik ederim 🥰🥰
Ozlemcyln Yasmiiinn evet canım hamilesin 😊 iki gün sonra tekrar kan ver iki katına çıkması lazım tebrik ederim
Yasmiiinn Ayy çok ama çok heyecanlıyımm Allahımdan dualarım kabul oldu çok şükür rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın sağ salim bebeklerimize kavuşalım😍😍 kızlar çok sağolun Allah razı olsun❤️
Yasmiiinn Kuzeyufuk Dualarım sizinle Rabbim sizinde kucağınızı boş bırakmasın en yakın zamanda sizede evlat sahibi olmayı nasip etsin en hayırlısından en sağlıklısından en güzelinden inşallah canım benim🤲🙏❤️