Ezgielif Merhabalar ilk kizimda genel anestezi ile sezaryen olmustum. Simdi ikinci hamileligimde doktorum spinal anestezi ile dogum öneriyor fakat internette özellikle dogum sonrasi en az 3-4 gün bas agrisi ve yan etkilerini okudum kafam cok karisik spinal olan bir arkadasim 5 gün yattigini kalkmadigini söyledi benim ufak kizimda var böyle bir durum yasamak istemiyorum. Olanlar varsa fikirlerini almak isterim.
[silindi] Ezgielif ben oldum, hiç bi şekilde baş ya da bel ağrısı yaşamadım, şimdi ikinci hamileliğimde ssvd yapamasam yine spinal yaparım. Sezeryanım da çom rahattı, Allah doktorumdan razı olsun, hemen ayaklandım, hiç yatakta yatmadım sayılır
gurcem Ezgielif amlıyathanede basımı hıc oynatmadım hep yukarı baktım basım hıc agrımadı baska yerımde agrımadı ıyıkı spınal olmusum doktorumu dınlemısım
Ezgielif Kaderisi omur ilikten sivi sizintisi oluyormus ayaga kalkinca ondan bas agrisi siddetli yasanabiliyormus olan kisiler 5-6 gün ayaga kalkmadik dediler bende istiyorum fakat kafam karisti. Ümraniye Hisar hastanesi Ayse hn doktorum
[silindi] Kaderisi Ş.Urfada devlet hastanesinde mesai bitiminde şansıma gececi bi doktor gelmişti, adını hatırlamıyorum hiç inan