Eslifdenizc Merhaba 33+4 deyim dün yaklaşık bir haftadır bebeğimin başı aşşağıda . Bebek dönünce Doğum ne zaman olur . Gelme zamanını etkiler mi aşşağı inmesi 🤔😘
Gulfem07 Eslifdenizc benim 30 da döndü 34 olduk ama kasılmalarım sıklaştı gibi hissediyorum.Bebegin başının aşağıda olması değil de kasılma önemli
Seda_123 Eslifdenizc Hayır etkilemez zaten 29 ve haftalarda bebeğin basının aşağıda doğum pozisyonunu alması beklenir bu gayet normal benimde 29 dan beri baş aşağı 34 haftalığım önemli olan açılma yani canım
Zeyk Eslifdenizc 26.haftam bitmek üzere bebeğimin başı aşağıda geçen hafta kontrolümüzde söyledi doktor ama herşey yolunda gayet iyi dedi
Yusufpoyraz Hiç sanmıyorum 27-28’de de dönebilirmiş 30. Haftamda dönmüştü 37 giricem hala bi gelişme yok😂
Eslifdenizc Gulfem07 ooo o bendede çok oluyo . Kasıklarımda çok baskı var ağrı var sürekli lavobo ihtiyacım oluyo bide göbeğim düşecekmiş gibi oluyo
begumseker Eslifdenizc 26. Haftamdan beri baş aşağı pozisyonda bebeğim. Şuan 31. Haftadayım. Doktoruma sormuştum erken doğum gibi bişey olabilir mi erkenden baş aşağı pozisyona gelmesinin sıkntısı olur mu diye; doğum kanalına ilerlemiyor olması gerektiği yerde sıkıntı yok demişti :)
Eslifdenizc Gulfem07 saymadım bana doktor bişey demedi dün gittim kontrole 19 Aralık at gel nts bağlıcaz dedi ağrılarımı söylediğimde de normal iki hafta sonra daha artıcak dedi