Spinal sezaryen ile sabah 09.12 de nevama kavustum. Cok heyecanli bi gecenin ardindan sabah erkenden hastanedeydim doktorumun asistanlari ilk beni aldi nstye baglandim ardindan esimle ailemle vedalasip ameliyathaneye girdim. Anestezi uzmani beni cok rahatlatti igneyi hic hissetmedim ve aninda uyusmalar basladi. Sadece dokunmalari hissettim zaten sürekli basimdalardi hissedip hissetmedigim soruldu ardindan doktorum geldi benimle sohbet etti ve basladilar karnima bastirmalari hissettim anestezi uzmani bunun olacagini korkmamam gerektigini söyledi. 10 dakika bile olmadan doktorum bebek geliyo hadi kim fotograf cekecek dedi ve ablami iceri aldilar bebegimin sesini duydum. Doktorum hemen bana gösterdi cokda güzel dogum videom oldu. Kizim 3.450 gr dogdu. Inanilmaz agladim hemen sarip yanima getirdiler onu kokladim ardindan cikardilar ve bi 20 dakika benim dikislerim sürdü. Ciktiktan bikac saat sora hafif agrilarim oldu ama hemsireler firsat vermeden agri kesici igneler yapti. Sabah dogum yaptim aksam üzeri beni yürüttüler abartıldığı gibi bi aci yasamadim cok kolay ayaga kalktim bebegimle ilgilendim. 13 gün oldu mucizem yanimda kokusu inanilmaz Allah hepinize kolay dogum saglikli evlat nasip etsin🙏😘🥰