hayırlı akşamlar kızlar.35 haftalik hamileyim.bugun kontrolüm vardı nst de sanci çıkınca yatış verdi doktorum.acilmam yok yanlız nst de bebeğin kalp atışları yavaş cıktı.serum taktılar, igne yaptılar, tekrar nst den baktılar çok şükür şuan iyi bebeğim.benim gibi olanlar var mı çok merak ediyorum, korkuyorum 😓😓