niliyy Bu göbeğin düşmesini nasıl anlıyoruz arkadaşlar? Yani ben 38+6 yım bebeğin hareketleri falan hala yukarda kaburgalarıma yakın. Doğum göbek düşünce olur diyorlar ben anlamıyorum tabiki ilk gebelik olunca 😂
Tubabyk niliyy çocugun harektlrni oralarda hisstmn normal. 😊gögsünle göbegin arasına 4parmak giriyrsa göbegin düştü dogum yakın diyorlar.bnmde ilk gebeligm gören bugun yarn dogrrsun dyr ama hala geln yok 😂38+4üz