Arkadaşlar benim 2. Gebeligim ilk gebeligmde kızım çok hareketli ydi ve ben 18 haftadan sonra sürekli hareketlerini hissediyodum. 2 gebelik daha erken hissedilir derler ama ben yine ilk hareketi çok hafif bi şekilde 18 haftada hissettim bi kaç kez daha hafifçe hissettim daha da hiç hissetmedim. 21 haftalik olduk hala hiç tekme yemiyorum gün içinde. Ayni durumu yasayan yada fikri olan var mı?