Sahreyldrm Kızlar estetik dikişle sezeryan oldum 17 gün oldu ucundaki ipin olduğu yere iğne batıyor gibi acımaya başladı bu ip kendiliğinden mi düşüyor nasıl oluyor bilgisi olan beni de aydınlatabilir mi doktora sormak aklıma gelmedi
_zehra_ Sahreyldrm benim sezaryen de ip yoktu estetik dikisti. Ama apandisit te dediğin gibi basta ve sonda ip var di düğümlenmiş .doktor aldı onu da 10 gün sonra falandı sanırım içten dikismis. Bi ucunu kesip diğer taraftan çekmişti.
Sahreyldrm _zehra_ benim sadece tek tarafta küçük bı düğüm var doktor gel alalım falan demedi hiç ama kendi mi düşecek acaba normal doğumda ki gibi anlamadım ya
Sahreyldrm Deletedmom2224 çok teşekkür ederim yorum için iğne batması var gibi açıyor düğümün altı sizde de olmuş muydu acaba zorladım mi yoksa
Deletedmom2224 Sahreyldrm ya benim tam 1 sene oldu ameliyatın üzerinden o yüzden pek hatırlamıyorum açıkçası yanlış bilgi vermiş olmayayım ama normaldir yani daha çok yeni dikisleriniz 😊
Sahreyldrm Deletedmom2224 benim ilki normaldi bu ilk sezeryan oluşum o yüzden emin olamadım da doktora sormayinca öyle geç mi düşüyor demek
gurcem Benımde senın gıbı bır yerde dugum var.Valls benım canım acıyor.Ne zaman tam ıyılesıcez bılmıyorum.yanıyor valla
Sahreyldrm gurcem zor mu geçti kuzum doğumun ? Ben hiç ağrı sızı yaşamadım daha çok şükür ilk gunden beri her şeyi kendim yapıyorum
Deletedmom2224 Sahreyldrm Herkeste değişiklik gösteriyor ama genelde yine de bi 40 i buluyor kuruması. Allah uzun ömürler versin yavrulara 💕
gurcem Sahreyldrm aslında amelıyat sonrasınds basım belım hıcbıryerım agrımadı.Sımdı yatabılıyorum kalkabılıyorum ama orayı hıssedıyorum yanıyor gıbı