Minik_fasulye3 3.sezeryan için dr 39. Haftaya gün verdi benide panik aldı 2 çocugum 37 de dogmustu dr 38. Haftamda izinli diye 39 da alacak o kadar beklenebilirmi aranızda böyle bisey yaşayan varmı