hk0909 off bu çok karışık.... Şimdi benim 1 ay adetim gecikti tedavi sürecinde. Sonra löp löp parçalar geldi 1, 1.5 hafta kadar. Sonrasında normal kan a döndü ve ben normal kana döndüğünde 2.gün hemen doktora gittim. Adetimin 2. Veya 3.günü çağırıyor hep. Gittim neyse bana YASMİN verdi hemen kullan dedi. O günden beri 1 gün kesildi adetim. İlişkiye girdik sabah kalktığımda kan vardı ve tekrar kanamalar başladı. Bu akşamı sayarak 11 gün olmuş ilacı içiyorum. 3 haftayı o löp etleri sayarak söylemişim sorryyy. Doktora yine yazdım normal diyor.