Kızlar selam, 9+1 oldum, gecen hafta 1 kg vermiş görünüyordum bu hafta 2 kg almış görünüyorum, beslenme şeklim aynı 🙈 nasıl oluyor bu ya? 74 kg ile gebe kaldım, o kadar dikkkatliyim ki tatlı ekmek ıvır zıvır asla yemiyorum. Et balık hindi yumurta salata baklagil vs besleniyorum :( kabızlık sorunum oldugu için günde iki incir ve iki gün kurusu yiyorum, şişkinlik mi bu +2 kg :( moralim bozuldu