Mryslny Arkadaşlar İzmir de devlet hastanesi ne gidipmemnun kaldığınız doktor varmı? Sezeryan doğum için
07052019 Mryslny sezaryeni bilmem ama ben 9 eylüle gidiyorum gayet memnunum. Orda hoca olarak da erkan çağlıyan varmış, özel randevu ile, onu çok övüyorlar.
tumerseyma Mryslny Ben nereye gittiysem memnun kalmadım hamilelik öncesi rahatsızlığım için kadın doğum doktorlarına gitmek durumunda kaldim ama devlet hastaneleri hem ilgilenmiyo hem pis 🙄 ege ve dokuz eylülde de özel hocalara bakilirsaniz iyi o kadar
Kbrbydk Mryslny bende dokuz eylül e gidiyorum memnunum. Riskliyim hemde. Gayet güzel ilgileniyorlar normal poliklinikte
Mryslny 07052019 bende ilk doğumu orda yaptm ama başka hastane den sevk olmuştum güzel geçmişti sezeryan ım
tumerseyma Mryslny dokuz eylül ve egede gittiginizde size asistanlar bakıyor, eğer prof randevusu almak isterseniz paralı oluyor 😊 onu demek istemiştim
Mutter Bende henüz çook yeni hamileyim ☺️ Alsancakta özel Burak Ağca dan yarına randevu aldım, giden var mıdır bilmiyorum🤷🏻♀️ Belki gören giden yazar diye yazdım 😇 sağlıklı hamilelik ve doğumlar hepimize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ceylan35 Mryslny asistan doktorlar var degisiyolar ayda 1 kere ama ben gttigimden beri 2 dokttorla muhatap oldum ikiside bana gayet iyiydi sorularıma net cevaplar aldım iyi bilgilendiriyorlar insanlar ilgi alaka var