Slm kızlar😊
normal beşik almayı düşünmüyorum kendi odam için sepet beşik alıp bikaç ay kullanıp yaza doğru bebeğin odasını ayırmak istiyorum bu yüzden büyük tek kişilik korunaklı bir yatak alıcam. İçinizde sepet beşik alıp kullanan memnun kalan var mı ?
Yatak odam küçük sepet beşikten başka birşey sığmaz hatta o bile sığmıcak kadar yerim yok sayılır ☺️☺️