Ssnnrrcc 4 haftalık kulağımda egzama varmış kbb doktorum psovate losyon ve oksijenli damla verdi Pazartesi kadındoğum doktoruna gidip kullancaktım ama şikayetim var.sizce kullanmalı mıyım?
begumseker Doktorunuza ulaşıp sorma ihtimaliniz yok mu? Eşimin kullandığı egzama kremlerinde kortizon var da normalde..