Merhaba arkadaslar 32 haftalik hamileym bu ilk hamileligim ve hic bisey bilmiyorum. Dun geceden beri bebegim fazla hareketli ve karnimda yaygin bir agri var. Agridan kaynakli oldugunu saniyorm bazen kasilmada oluyo ama duzensiz. Goguslerimin ortasi sanki midemin oldugu yer cok agriyo. Bunlar normalmi telas edip hastaneye gitmeliyim. Safra kesemde tas var bu arada o mu yapar onada emin olamadim.