14 günlük bebeğim var gaz sorunu olcak diye çok korkuyorum çünkü zaten var damla verdi doktor 2 gündür öksürüğü var 1 2 kez öksürüyor günde cok korkuyorum hasta olcak diye evde grp de olanda var kesinlikle öpmek falan yok dikkat ediyolarda ben emziriyorum grip olmamam için ne yapmam lazım birde balık yersem bebeğe diyolar zararlı civa var diye sizz yediniz mi