Merhaba, yaklaşık 8 aydır evliyim. Evliliğimin ilk aylarında doktor ile görüşerek korunmak istediğimizi belirttik. Doktor yasmin isimli doğum kontrol hapı kullanabileceğimi belirtti yaklaşık iki ay kullandım bu hapı ve 2 ay sonrasında bıraktım. Artık korunmamaya başladık ve bebek istiyoruz fakat uzun süredir denememize rağmen hamile kalamadım😔 özellikle bu ay çok umutluyduk eşimle fakat bu sabah regl oldum yine. neden böyle acaba ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz çok kafama takılıyor bu durum😞🤦🏻♀️