zntrkn Kızlar yarın 14. Haftama giricem bu hafta başından beri göğüslerim hem çok büyüdü şiş bir vaziyette hemde uçları çok açıyor. Resmen sütyeni en fazla 3 saat takabiliyorum. Başına gelen var mı? Yada bu ağrı için tavsiye verebilecek olan?
Gmzklyn zntrkn cnm bende aynı sekilde çok gögüs agrısı cekiyorum hatta benim daha erken başladı ve hala devam ediyor.Sütyeni cıkarttıgımda mümkün degil duramıyorum ama sanırım çözümü yok yada rahat sütyenler takmak gerek
Minnakmucizemm zntrkn bez tarzındaki sudyenlerden kullanin bence kullanabilirseniz. Ben kullanamadigim icin bir iki beden buyuk olarak sungerli almaya devam ettim zaten buyudukce bende bedeni buyuk almaya basladim 😂
Damla123- zntrkn ben de yarın 14 olcam başlardaki ağrısı sızısı yok önceden çok acıyordu el değmiyordu hala acıyor ama çok değil yani zamanla hafifliyor diye biliyorum uçları da acıyor rengi de değişiyor benimkilerin
Babyone zntrkn sutyen takmamanıxı tavsıye ederım penye kullanın ozellıkle telsız olsun. Doktora gorunun buyuk ıhtımalle sıze krem verıcektır benmde gogsum cok buyudu bu cok normalmiş 👍
Minnakmucizemm zntrkn valla 75 bedenden 90a çıkacağım aklimin ucuna gelmezdi 😂😂 85 tam oluyor acittigi icin 90 😂
zntrkn Babyone evet normal ama bepantol sürüyorum ben biraz fayda ediyor anlık ama sonra tekrar kötü tabi 😌