Sirin_beyza Shrdrn canım tam oramda betma oldu 36 haftalıkken doktora gittim bebeğin kafası kanala girmiş acılma yok ama heran doğabilir dedi ben yürüyemiyommm
Ftszgn Shrdrn 27 oldum ben,3 hafta once kadsr bana da oldu cok korktum kendi dr ma güvenmeyip perinatolog a gittim o da ayniseyi söyledi 🤭
Ozlem35 Sirin_beyza 37.haftadayım bende aynen yürüyemiyorum ayyy çok kötü birşey yaâaa....Doktor a sordum normal dedi ama hiçte normal.degil.bu 😂 sanki.iğne batırıyorlar içine yürürken olduğum yerde kalıyorum
gozde91 Sirin_beyza sürekli mi batma oluyordu peki. Bende birkaç kere yürürken oldu. 27 haftalığım daha da çok erken benim
Sirin_beyza Shrdrn canm Bn 37 oluyom cuma sezaryana alacak erken biraz ama suyu azalıyor bebek kanala girmiş birde esi önde normal doğurmam imkansız
Sirin_beyza Shrdrn git canım inan ben çok kötüyüm belki seninki normal kasılma dır çok korkma benmki yürütmüyor kemik batıyor orama sanki öyle bir ağrı
Shrdrn Sirin_beyza suanda sukur gecti bi sabah olmustu bidr simdi bebegin kanala indigini nasil anlarimki baska turlu bazen gogusumun altinada.vuruyor
Sirin_beyza Shrdrn kuzum kanala indiği zaman hiç gecmiyor akşama kadar yatıyom hiç kalkmıyom namaz ve tuvalet dısında iki bacagımdanda yakalıyor. Hiç yürütmüyor catım da bir kemik ağrısı baya iyi ağrıyo anlarsın canm sancın da olur
Shrdrn Sirin_beyza canim hareket ettkkce oldu simdi yukariya vuruyor o batma hissi gecti cok sukur simdi
Sirin_beyza gozde91 canım batma ara sıra oluyor korkma sakın o Baska benmki Baska gecmiyor hiç iki bacagım arası ağrıyor öyleyece yatıyom