Merhaba
14+5teyim folik asit kullanımım bitti, doktorum omega ve tum vitaminlerden oluşan previt diye bir ilaç verdi hap yutamadığım için kapsülün içini açarak içiyorum ve inanılmaz kötü bir kokusu var dayanamıyorum vitamin içmezsem ne olur gerçekten çok midem bulanıyor kokusundan kusmak geliyor içimden , vitamin desteği almadan hamilelik geçirenler varsa doğal önerilerini bekliyorum