Oap_12 Nişan dediğimiz şey ılla kahverengi ya da pembe mi olur. Benim sabah çamaşırımda miktarı fazlaca balgam renginde sümüksü biseyler vardı. Nişan olabilir mi? 39dayim. Kusura bakmayın biraz açık yazdim
Vera18 Oap_12 kız sen hala doğurmadım mı Aralık başı yazıyordun ☺️ sarıysa o akıntı olabilir benimde bir kaç gündür akıntım daha sarı ve koyu şekilde geliyor miktarı da arttı. Nişan da kahve yada kırmızımsı şeyler oluyormuş
Oap_12 Vera18 Son 7 gün 😀 Akıntı zaten var ama bu farklıydı. Miktarı da oldukça fazlaydı. Dr.gittim 1cm açılma var dedi. Nişan olabilir dedi. Ben bi de tecrübelere sorayim dedim
Erva-1 Alparslnbuss peki benim de sabah geldi şu an belli belirsiz sancım var nişan da hala böyle leke gibi geliyor. Benim de riskli mi dersiniz ?
Alparslnbuss Erva-1 nişan bir defa da gelir yapısı daha sümük gibi olur lekelenme derken kanamamı oluyor