Zsrmy Merhaba canlar, 7. Ayıma girdim ama 1 aydır fark ettim de burnum büyüyor bu normal mi, ve doğumdan sonra geçer mi aklıma takıldı 😐😐
Gbahar_asya Zsrmy Bende 30 haftalık oldum benimde şişmeye başladı sanki 😀 normal zaten son haftalarımız artık ☺️
defne55 Zsrmy normal canım insan dogurana kadar değişik değişik yerleri şişiyor ama doğumdan sonra hiç şişlik kalmıyor göbek dışında 🤣🤣 merak etme 🤭
Emin_e Zsrmy ben de diyorum sanki buyudu gibi diye esim de guluyordu demek ki buyuyormus ben de 30. Haftadayim
havva18 Gbahar_asya 30 hafts bebek kilonuzu nedir acaba ben de 28 hastalığım kilosu 30 haftalık gibi dedi iri dedi