Ebruili Sevgili anneler 37+2 haftalık gebeyim sona yaklaştıkça doğum heyecanı artıyor, genelde duyduğum kız annişleri geç doğururmuş doğru mu?
Alparslnbuss Ebruili valla değişir belkide 40da doğar belki gecer oğlan gec dogar derler mesela 37+ 1 de doğdu oglum doğum zamanı cinsiyete bakmıyor
Meeerveunal Ebruili bende tam tersi kız 38 gibi doğar ama erkek 9ay 10 günü doldurur diye duydum tabii çevremde 37 haftada doğan erkeklerde var 🤷🏻♀️
lazkizi61_ bu konuda pek bilgim yok bende 38+5 im hala gelen giden yok doğru da olabilir nazlı kızlarımız hemen gelmek istemiyorlar galiba 😛🤗🤗
Ebruili Gizemabc aslında olmaması lazım gebeliğimin başlarında bir kaç yerde bazı yorumlar okumuştuk pek umursamamıştım ama heyecan sabırsızlık insana neler düşündürüyor 🙈🙈🙈