Merhaba arkadaşlar ben araştırma hastanesinde takip oluyorum genelde her gittiğimde farklı bir doktor oluyor.bugun doktor dedi ki sen 35+5olduguna emin misin bebeğin karın çevresi 37 38gibi gözüküyor diyor.eminim dedim.bu kötü bişey mi ne anlama geliyor bebeğin ilerleyen haftalarda gözükmesi?bir de kol ve bacaklar 2hafta geriden geldiği için araştırma hastanesinde takip oluyorum cüce olabilir diyorlar