zengooo ben oldum adet bittikten sonra oldum zaten sonra ki ay adet oldum o zaman ilaçlara başladık yani tedavi yye ama donduruldu iki adet dinlendirdi vucudu sonra transfer oldu yanlız dinlendirme sebebi daha önce ki negatif olduğu için di bi sıkıntı olmadığını ilaçların etki edebileceğini o yüzden dondurup deneyelim bu sefer dedi