Tugbardm Lin ben sincan koruda hüseyin pehlivan beye gidiyorum şimdi ata plazada klinik açtı ben çok memnunum
Damlay Lin Ben doktorum için çukurambar Koru ya gidiyorum. Hastane malesef bol şikayetli ama doktoruma değer ❤️ Ama biraz daha imkanım olsaydı kesinlikle Güven hastahanesine giderdim. Çünkü birçok hastahanenin doğumhanesine çekim için girdim. Ama en iyi Güven gelmişti bana.
Junemother Emineozl Süleyman beyden memnun musunuz? Yani yaklaşımı vs gece vs soru sorduğunuz da cevap veriyor mu ?
zengooo hrs bence.koru o kadar kalabalik doktorlarini bilmyorum ama personeli cok kotu.o yattigimiz masaya benden once bi kadin gelmis ordaki ortunun uzerine beni yatiriyodu.ben de buna yatmam kaldirin dedim hişimla çekti.tuvaletleri falan cok berbat.okadar hastane gordum en kotusu
Emineozl Junemother öncelikle çok tecrübeli bi doktor onu söyleyim ben öyle gece vs hiç sormadm ama herhalde verir😃 yest sonuçlarmı whatsap üzerinden öğrendim 18nde de doğumum var bakalım yine tecrübelerimi paylaşırım
Ahuzd Lin ben doktor seçtim doç dr Mehmet Fırat mutlu oda TOBB hastanesini seçtiği için orda doğum yapıcam, muayenehanesine gidiyoruz ATM de, TOBB a hiç gitmedim maille Bilgi aldım TOBB’dan.
Rainhn Ortadogu hastanesi ivedik cad uzerinde paketli herşeyi içinde 5.500 falandı en son 3 taksit yapıolar ve dr prof doç fiyatı farkı olmuyor istediğinizi seçebilirsiniz ben doçent bi bayan tercih ettim ve çok memnunum