Nghndp Cuma yatışımız var 40+2 oluyoruz bebek aşağı yönde ama doğun kanalına girmedi suniyle başlatırız dedi doktorum ama benm hala korkularım var acaba hiç sancı almadan sezetryan mı istesem direk çok kararsızım ne yapacağımı hiç bilmiyorum 😔
Beyzanurlina Nghndp ben sonuna kadar normal istiyorum kuzum en saglıklısı bıraz acı cekicez tabı ama dayanıcaz allahın izniyle yarın suniyle başlicak bızımde açılmamız yok ama daha 🙏🏻 Sezeryan en son ihtimal benım için
Zuhal_19 Nghndp bende pazartesi alicm eğer doğum olmazsa vardır bundada bi hayır diyelim korkma canım n yse nasibimiz.onu yasicaz
[silindi] Nghndp bi mecburiyet olmadıkça kesinlikle normal doğum 👍🏻 Ben ameliyattan daha çok korkuyordum benim de sancım çok azdı suni sancı verdiler
Esraygtf Nghndp suniyi tercih ederim bilemezsin belki 1 saat içinde açacak. O senin rahim yapına bağlı. Sezaryen bebeğim tehlikeye girmedikçe seçeneklerim arasında yok bile
Nghndp Beyzanurlina bebeginiz doğum kanalında mı peki ya o kadr acıdan sonra hala girmezse diye korkuyorum
Beyzanurlina Nghndp yok deyil kuzum dogum pozısyonunda bu kanal meselesini doktorumla konustım ben okadar önemli bısey deyil dedi sancı anında kanala girer dedi
Nghndp Beyzanurlina bana da öyle söyledi ama yinede tereddütlüyüm sanki sürekli gelip alttan muayene edicekler hep orayla ugrasıcaklar düşüncesi var kafamda
Demetdemircioglu Suni sanciyla dogum yaptim dayanilmayacak bisey değildi seçim yapmam gerekirse suniyi seçerdim tabiki bünyeye göre değisir ağrinin siddeti ama denemeye değer🌸
Nghndp Demetdemircioglu açıklık sancı vs var mıydı peki bende hiçbiri yok şuan bide ne kadr sürede doğumunuz oldu
Beyzanurlina Nghndp bısey diyim ki ilk 3 muayne agrıttı ama bugun hiç acımadı desem yeridir alıştı heralde yada ebeden ebeye deyişiyo kuzum bence rahat ol rabbıme sıgın dua et bol bol allahn izniyle kucagımıza alalımda bi çektigimiz sancıya deysın😘🙏🏻
Demetdemircioglu Nghndp 3 cm acikligim vardi ama hic kasilma yalanci sanci vs yasamadim oglumuun kilo alimi durmustu gunumde 40+1 di doktor kendi istegime birakti o yuzden. Sabah 8.5 9 gibi sanci baglandi 16.20de dogum yaptim
Nghndp Beyzanurlina amiiin insallah rüya gibş geliyo bana doğumdan sonra kucagımda olması hayal bile edemiyorum
Nghndp Beyzanurlina amiiin insallah rüya gibş geliyo bana doğumdan sonra kucagımda olması hayal bile edemiyorum
Nghndp Beyzanurlina amiiin insallah rüya gibş geliyo bana doğumdan sonra kucagımda olması hayal bile edemiyorum
[silindi] Nghndp benim kısa sürdü 😊 hastaneye gittiğimde 6 cm açılmam vardı şok oldum sancım sadece karın ağrısı gibiydi doğum hikayeme etiket yapayım okursunuz😊
Nghndp Demetdemircioglu açıklığınız hiç hissetmeden mi olmus bizim pazartesi hiç açıklık yoktu ins cumaya kadr olur