Merhaba hanımlar ,aranızda kürtaj sonrası gebe kalan var mı ?bir yıl önce 7. Haftada kalbi durmuştu bebeğimin ve kürtajla almak zorunda kaldılar şu an yine gebeyim normal şartlarda birkaç hafta bekleyip dr gitme taraftarıyım fakat düşük sonrası hemen gidilmesi gerekir mi doktor ilaç falan başlar mı konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi