Kifayet Terspektif bizde bugün 27+1 olduk kontrolümüz vardı bebişin boyu 37 cm kilosu 909 gr kilosu geride boyu önde gidiyor dedi
Terspektif SibelGozen 12 gün önde dedi 🤦🏼♀️ Ama eşimle ben uzun boylu iri yapılıyız o yüzden çok normal endişe etmeye gerek yok dedi 🤗
SibelGozen Terspektif biz 29+4te 1300 grdık normal dedi 💗 seninki bana baya fazla geldi ondan sordum kilo alsın diye artı bişey yedin mi hiç peki
Terspektif Kifayet canım kilo konusunda aslında farklılık olabiliyor diye biliyorum yanılma payı var. Ama önemli olan kuzucuğun sağlığı herşey yolundaysa kilosunu dert etme 🥰
Kifayet Hiranurhilal maşallah canım kilosu gayet iyi ne tüketiyorsun mesela özel olarak yediğin bişeyler oluyor mu
Terspektif Nl-oguz3561 🤣🤣 valla anlamadım canım bu ara meyve çok yedim ondan mı diye düşündüm bende tospik olacak sanırım 🤣
Hiranurhilal Kifayet bu benim 3.bebrgim bundan onceki dogumum 4kilo ustuydu ve doktor bunyen besliuor dedi simdiki doktorumda normal dogum icin bebek kilolu olmasin hamur isi karbonhdrat ve bol meyve tatli tuketmez normal olsun dedi
Kr_pinar Kifayet boy konusunda bi bilgim yok canım benimkinin boyu kaç onu da bilmiyorum ama kilosu iyi bence daha çok değişir zaten
Terspektif Nl-oguz3561 aynen canım bence de şu son 25 haftaya kadar benimki hep tam gününde çıkıyordu açıkçası biraz alsın istiyordum bende inşallah alır seninki de 🥰