Benim hikayem biraz degisik ama anlatayim😊Bebek dusunmeye basladik ve üç dört ay her adet tarihimde bir iki gün oynama oluyordu.bende ümitlenip test yapiyordum.sonuc hep olumsuzdu.artik dedim ki bi daha test yapmayacağım.ama adetim gecikince bi ümit yine yapayim bu son dedim.sabah kalkar kalkmaz yaptim testi sonuc belli olana kadar cikmadim lavabodan.baktim çift cizgi😍benimkinin testi yaptigimdan haberi vardi ama öncekiler hep negatif ciktigi icin icin umutsuzca kahvalti hazirliyordu.pazar kahvaltilarimizi hep esim hazirlar.neyse ben üzgün bi sekilde mutfaga geldim hic sesim cikmiyor birden aglamaya basladim.benimki ben aglayinca yine olumsuz diye düşünüp teselliye basladi."sıkma canini daha yeni evliyiz olacak insallah hayırlısı demekki boyle canim "felan konusuyor.dedim ki "beni artik sevmeyeceksin yada az seveceksin artik"ama bu arada hâlâ agliyorum."deli misin neden sevmeyeyim sen benim sevdigimsin,evimin kalbimin biriciğisin sacmalama kalk elini yüzünü yika kahvalti yapalim".adam oyle bi korkmus ve ümitsizlige baglamis ki sonucu sormadi bile ben aglayinca.
"Senin hayatinda biri var" dedim bi anda.ne saçmalıyorsun sen bunlar nasil konusmalar dedi.biliyorum hayatinda vazgecemeyecegin hergun daha cok sevecegin biri var ben biliyorum dedim."manyak misin sen neler çıkarıyorsun sen boyle"dedi."ben ispatlarim peki ya sen buna hazir misin" dedim."oyle bisey yok ama neyse bildigin bisey varsa ben herseye acigim"dedi."tamam bekle"dedim.
Gittim test çubuğunu aldim ciddiyetle iceri girdim."al sana ispat ama avucu actigimda ve bunu gorunce sakın inkar etme dedim".adam kendinden emin "tamam ben rahatim "dedi.testi koydum avucuna.gordu bi aptala döndü.5 dk hic konusmadan bakti ama şıpır şıpır gözlerinden yaslar akiyor.sonra atildi boynuma"salaksin sen yaaa aşkin birdi iki oldu diye agladi"sonra da gitti namazini kıldı.tam yarim saat şükür sana Rabbim diye dua etti😊😊😍😍
simdi 31 haftaligiz.geceleri eli karnimda uyur.oğlumuz olacak.gozlerinin icindeki o ilk ogrendigi parıltıyi her seferinde görüyorum.cok şükür.cok iyi bi baba olacak diye düşünüyorum.sen yaniltma Mevlam bizi😊