Sanırım benzer durumdayız, 27. Haftadayım ama benimde sol elim ve ayaklarım şiş, özellikle yürüyüşten sonra ve ayakta kalınca bileğimdeki kemik bile kayboluyor 🙄 yüzükler cooktan cıktı bile, takılmaması daha iyiymiş bu süreçte 🤭 ayaklarımı yükseğe koyunca bi tık düzeliyor, tuzuda baya azalttık ama, vücut yinede hafif şişme yapıyormuş 🤷🏼♀️