Arkadaşlar merhaba 11+0 hamileyim şuan 6 haftalıkken doktorum düşük tehlikesi var diye progestan verdi kullandım geçen hafta ilaçım bitti doktor kontrolümde vardı daha kullanmana gerek yok dedi ilaçı bırakalı bugün tam 5. günüm ve lavoboya gittiğimde ilk defa yoğun bir şekilde kanamam oldu ama her hangi bi ağrı birşey yok korkmaya başladım ne yapmalıyım doktorumada yazdım şimdi ama bi telaş aldı beni ne yapacağımı şaşırdım