Merhaba arkadaşlar sonunda bende mniğime prenses kızım ŞURAMA kavuştum😍❤️
Öncelikle 02/12/2019 tarihinde saat birde doktor kontrolümüz vardı 37+4 hatfalıktık
Saat birde olan randevuma biraz gecikmeli gitmiştik arabamız tamirde olduğu için saat oniki buçuğa kadar bekledik araba çıkar umuduyla ama malesfki kaynanamla bekledik araba tamirden çıkmayınca bizde evden apar topar çıktık otobüs durağına kadar yürümeye başladık hızlı hızlı yaklaşık üç kilometrelik uzun bir yokuş çıktıktan sonra durağa yetişebildik ve bende hafif sancılanma vardı o yürüyüşten sonra ne olduysa o yürüyüşten sonra oldu zaten 😂 herneyse öyle böyle yarım saat geç kalarak hastaneye yetiştik ve şansımıza doktorda geciktiği için bi problem olmadı normal muyenemizi olduk doktor benden nst istemedi tam odadadn çıkacakken sekreter nst çekte öyle git dedi bende peki dedim nst çekmeye gittim nst alıp tekrar doktora giderken kaynanm gördü sanki senin sancın var dedü bende evet dedim banada öyle geldi ama hissetmiyorum dedim herneyse doktora gittim doktor bakarken umutsuzum tabi samcı yok diyecek yine tam düşünürken doktorum demezmi senin sancın var hemen alttan muayene olacaksın bende tabi bi heyecanlandım hemen muyene odasına gittim çatala çıktık bi erkek asistan birde bayan hemşire geldi açıklık kontrolü yaparken bi cm iki cm üç cm ve üçbuçuk cm zorlasam dörtte olur diye birbirlerine diyorlar bende canım yanarken hem dinliyorum hem geri çekiliyorum bi anda bi sevindim o sevinçle artık acı macı kalmadı doktora gittim tekrar doktor doğumhaneye gidip yatış yapman lazım kağıt verdi yatış için ama ben eve gidip sancımk evde çekmek istediğimi söyledim doktor bana bağırdı olmaz ben p sorumluluğu kabul etmiyorum gidiyorsan git sorumluluk sizde dedi bende odadan çıkıp kaynanama durumu anlattım hemen oda bi heyecanlandı benm gibi sonra eve gidelim duş falan al eşyalarımızı alalım gelelim dedi bende tam dedim kuaförde işim bar dedim geldik kuaförr gittik hasta bezi falan almamıştık onuda ldık eksiklerimiz bitti eve geldik hemen banyoya girip sıcak duş aldım hafif sancım bar ama çok az neyse bek bekle sancım durusu artık yok saat on bir oldu tekrar acile geldik durumu anlattık doktor muyene etmeden eve git sancını çek gel dedi ben tekrar eve geldim bekliyorım gece sancı gelsin diye sancıda yok neyse sabah oldu yine sancı yok bu kez saat dörde kadar bekledim kendi doktoruma gittim acilin bana dediğini söyledim bana dedi git bebeiğim hareket etmiyor söyle yatışın yapılır gidip aynısını dedim uzun nstye bağlamdım bebeğin hareketleri iyi üç cm açıklıkla duruyorum halen beni eve gidip sancımı çekmemi söyledi artık umudumu iyicene kaybettim eve geldim sancı falan yok aradan üç gün geçti cuma günü sabah altıbuçukta eşimi işe gönderdim ve sancım tuttu geçmiyor ama düzensiz canım yanıyor ama dayanorım ya doğum sancısı böylemi çok kolay diyorum kalktım evde yürüdüm kayınvalide söyledim bana sancın geldikçe yürü dedi ve öyle yaptım evimizi dublexs kaynanamla oturuyorum sancım geldikçe merdivenden inip çıktım ama sancım sıklaşmadı bana rahat geldi daha sonra azaldı şiddeti ve yine durdu ara ara vuruyor ama düzensiz ve can yakıcı derecede değil neyse cuma günü de gelmedi prensesim ve cumartesi sabah altıbuçukta yine şiddetli bi ağrıyla yataktan fırladım baktım sancım ve eşimi uyandırdım sancım çok var annene söyle dedim kaynanm geldi dedi yürü merdiven çık beni binaya çıkardı eşimle en üst kata çıkıp alt kata inememi söyledi dört tur ve öyle yaptım tam gücüm bitti eve geldim o günde açık öğretim sınavı var eşim sınava girecek tekrar duramayınca sancıdan acike gittik saat yedibuçuk gibiydi doktor bey uyuyor erkek tabi uykusunu böldüm muayene etti baktı açıklık yok dedi bende bağırdım nasıl yokua bi hafta önce üç cm dedim ve bana git nst çek dedi gidip çektim baktı bana dalga geçerek bu ne ya dedi sen bunun on katını çekeceksin eve git sancını çek ve gel dedi ben tekrar eve geldim doktorun dediğine göre o sancıyı iki gün çeksem sonra doğururum öyle düşündün ve samcı gittikçe şiddetlenyordu yerinde duramıyordum eşimi sınava gönderip evde yürüdüm eşim girmek istemedi ama iyiyim doğurmam sen gelene kadr deyip ikna ettim ve gitti zorla. Herşey eşim gittikten sonra başladı o gitti ve snacılar sıklaştı şiddetlendi artı dayanamayıp kapıları koltukların kenarını yumruklayıp tekmeliyordum o acıyla kaynanm geldi beni kurtar annne diye yalvarıyorum oda teselli ediyor küçük görümcem sırtımı sıvazlıyor ama sancı geldikçe bayılıyorum sancıdan kıvranıyorum neyse en son saat on iki gibi kaynanm kocaöan bi leğene sıcak su doldurup içine girmemi söyledi bende sancım çok şiddetli girsem sancı gelse bayılırımbanyoda diyorum sancım gelsi gitti hemen girdim suya tabi sancılar iki dakkada bir geliyor sudayken tam sancı gelmeden çıkayım derken bi anda samcı gelip pat diye bi sesle bebeğin suyu geldi suyum geldi deyip bağırdım hemen bornızıöu giyip çıktım ve evet gelen bebeğin suyuydu kanla beraber geliyordu apr topar kayınbederimi aradı baba hemen gelmen lzım yengem doğuruyor demesiyle beş dakka içinde kayınpederim geldi bende o arada üstümü hızlı hızlı giyiyorum giydim komşumuz beni aşağıya indirdi kaynanmda eşyaları alıp geldi ve yarım saat uzaklıkta olan hastaneye on dakikada yetiştirdi kayonpedirim korna çala çala götürdü beni neyse girdim doğumhaneye muayene oldum nöbet değişmişti çok iyi bayan bi doktor vardı beni muayene etti ve aferin dedi tam açık hemen doğumhaneye alalım bende o sancıyla apar topar soyunuyorum ölnük giymk için önlüğü giydim doktor eşin merde dedi sınavda dedim güldü bende o sancıyla güldüm bi an sonra beni hemşireye verdi hemşire kağıtları okurkenn aa tam açık hemen gidelim doğumhaneye dedi bende tabi o an gelecek korkusuyla hafifte alttan baskı yapıyor kızım ıkınma hisside var gibiydi yorum hadi koşun koşun beni götürün onlarda sandalyede beni hızla asansöre götürüp doğumhaneye aşdılar giderken yolda sorular soruyorlar neye beni ebeye teslim etti ebem melek gibi çok ilgiliydi baltı tam açık alttan masaj yapıyordu yumuşatmaya çalılıyordu bana sancı ve ıkınma hissin gelince ıkın dedi bende sancı geldikçe ıkındım sonra büyük tuvaletin gelirmiş gibi his geldi ıkındım ama olmadı bebek tam kanala girmişti ve hemen nst bağlandı kalp atışları için o arada ıkın diyor ıkınıyorum olmuyor sonra bana nasıl ıkınmam gerektiğini anlattı bu kez ıkındım daha iyi oldu bana kalk hadi çatala çık yan odaya sandalyeyle taşıdolar çatala çıktım ve ıkın dediler beş altı kere ıkındım ve kızım geldi o an herşeyi unuttum ve insana bi rahatlama hissi geliyor anlatamam böyle ili sakka sonra plasentayıda çıkardılar tam yorgun düştüm bi uyku girdi gözlerime durdum öyle beş dakika sonra farklı asistan gelip dikişlerimi attı tabi dikişler biraz uzun sürdü yaklaşık bi saat acımıyordu ama düğüm atılırken biraz zorlandım neyse dikişte bitti tabi kzıımı doktor muayenesine götürdüler doğduktan sonra ve kızım geldi dikişler bitince emzirdim kucağımda halen çataldayım tabi sonra yanıma koydular yarım saat bekledik ve bi kaç doktor gelip dikişimi son kez kontrol etti ve bittiğini dedi hasta bakıcılar kıyafetlerimi giydirip beni odaya çıkardılar annelik kadar güzel bişey yok rabbim isteyen herkeslere nasip eder inşallah 🙏🏻🙏🏻 bu arada ben devlette doğum yaptım İstanbul kanuni sultan Süleyman eğitim araştırmada yaptım 😊