İlk bebeğimde kullandım otomatik sallanan beşik eğer bebeğinizi sallamaya alıştıracaksanız çok iyi oluyor ona koyuyorsunuz o sallıyor ama 5 aydan fazla kullanamazsınız çocuk kalkmaya çalıştığı andan itibaren tehlikeli olabiliyor bendeki beşik küçük çünkü.