27_00 Kızlar doğum yapalı 8 gün oldu. Kilo falan pek kalmadı göbeğim de nerede ise hiç kalmadı fakat göbek deliğim cok büyük kaldı. Oturduğum zaman göbek deliğim içe giriyor ve cok büyük görünüyor. Acaba düzelir mi önerisi olan var mı