[silindi] Secglll bende bugün 37+0 oldum. İnşallah bu hafta gelir bekletmez 🤲🏻🤲🏻 sancılarım 80 lerde ama açılma 0.
Seyma322 Ben de 36+2 ile beklemedeyim ama çok sık toplanıp sertleşıyor karnım sizlerde de var mı bu durum ?
Habibegnc Gamzexxii benimde karinimda aci var ya saga sola donerkem aciyo eskisi gibi hic degilim 36 dayim.bendee 🥺 yeri daraldigi icindir umarimmm 😥