mira_elifada Bende 6 aylıkken bebeğimin hidrosefali olduğunu öğrendim ve omurgası gelişmemişti dışarıdaydı ankaraya gittim alınması gerektiğini söylediler çünkü yürüyemez, yemek yiyemez, konuşamaz, doğduktan sonra defalarca ameliyat olacak belki ameliyatı bünyesi kaldırmaz ölür, belki doğduktan sonra da ölür. Çok risk vardı. Bakamamaktan değil onun bu dünyaya böyle gelip bu kdr işkence çekmesine vicdanım el vermedi . Evet çok zor bir durum . Ama hastalığı kolay bişey değil. Size olabilecek risklerden bahsettilermi . Allah yardımcın olsun 🙏🙏