Merhaba güzel anneler 8+6’ncı haftadayım ve hiç iştahım yok yaptığım yemekler bana aşırı kokuyor yaptığım hiçbir yemeği iştahla yiyemiyorum aşırı halsizim yataktan kalkmak istemiyorum bu hep böyle mi gidicek sizde böyle miydiniz yorumlarınızı bekliyorum 😇