Ben daha bugün 37 ye kadar çalışır aldım alırken kıza bu ay sonu çıkacağım dedim. O da aybaşında geldiğinde de çalışamaz raporu yazıp raporunu başlatacağız dedi. Çünkü bende de şöyle bir durum var bebiş 2 hafta önden gidiyor :) rapor anneye göre veriliyor. Ben 37!de iken bebiş 39 olur ben doğururum artık işyerinde